Regulamin zakupów

Zmiana regulaminu wg (Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) 
Nowy regulamin wchodzi z dniem 25 grudnia 2014  
U nas macie Państwo 15 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki!

Sklep internetowy "primal.pl" działający pod adresem www.primal.pl , prowadzony jest przez firmę KENIG Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Wróblewskiego 19a zarejestrowaną pod numerem KRS 0000218609 i posiadającą nr NIP 7272633987 oraz REGON 473277896 

Dane kontaktowe:

Adres pocztowy

KENIG Polska Sp. z o.o.

Sklep FAST BIKE
ul. Gibalskiego 2/4
91-849 Łódź
 
tel. 509 681 991

adres e-mail: kenig@kenig.pl 

   1.

        Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet – przez stronę http://primal.pl

         

   2.

       Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

   3.

        Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta w koszyku.

                                                                                              4.

       Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon - lub na życzenie fakturę VAT. 

 

                                                                                               5.

       Realizowane będą jedynie potwierdzone przez nasz sklep zamówienia . Potwierdzeniem zamówienia jest wysłanie do Klienta maila z adnotacją "w trakcie realizacji". W przypadku braku towaru, wskazanego rozmiaru lub długotrwałej niedostępności produktu - zamówienie zostanie odrzucone przez wysłanie maila do Klienta informującego o zmianie statusu na "zamówienie odrzucone".

Przed wykonaniem tej czynności dodatkowo kontaktujemy się z klientem droga mailową lub telefoniczną.
    

     6.

       Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. 

Przy płatności przelewem w kwocie powyżej 250 PLN koszty dostawy pokrywa nasza firma.

 

W przypadku przesyłek pobraniowych koszt dostawy zależy od kwoty zakupu:

  • zakup do 500 PLN dostawa Poczta Polska 25 PLN
  • zakup do 500 PLN dostawa kurierem 25 PLN
  • zakup  powyżej 500 PLN gwarantuje dostawę gratis.

Uwaga: w przypadku Poczty Polskiej wszelkie przesyłki w kwocie do 250 zł nie podlegają ubezpieczeniu.

                                                                                              7.

          Możliwe są następujące formy płatności:  

  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  Warunkiem wysłania przesyłki za pobraniem jest potwierdzenie przez Klienta zamówienia przez kliknięcie linka w mailu wysyłanego z automatu sklepu bezpośrednio po dokonaniu zakupu. W przypadku zmiany warunków dostawy uzgodnionej np. mailowo lub telefonicznie  - konieczne jest mailowe potwierdzenie przez Klienta zgody na wysłanie przesyłki w innej formie - np. za pobraniem.
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie do godziny 12.00 w dniu roboczym - towar pakujemy i wysyłamy pod wskazany w zamówieniu adres.

           Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu widocznym przy koszyku zamówienia.  
                

  8.

           W przypadku zapłaty przez Klienta za towar, którego nie posiadamy na stanie i jeśli zamówienie nie zostało z ww. względów potwierdzone przez nasz sklep do statusu "w trakcie realizacji" w ciągu 24h - pieniądze zwracamy do 3 dni roboczych na wskazane przez klienta konto lub na życzenie kupującego realizujemy inne, uzgodnione zamówienie.

 

                                                                                              9.

           Po wpłynięciu płatności na wskazane przez nasz sklep konto, zamówienie Klienta zmienia status na "opłacone" - o czym Klient zostaje poinformowany w stosownym mailu. Jeśli zamówienie zostało wcześniej potwierdzone i nie zostało odrzucone, odnotowanie płatności na koncie bankowym jest równoznaczne z przygotowaniem towaru do wysyłki. Każda płatność odnotowana do godziny 12.00 w dniu roboczym oznacza wysyłkę we wskazanej w zamówieniu Klienta formie - tego samego dnia. Wyjątkiem stanowią dni robocze poprzedzające niektóre święta obowiązujące na terenie Polski - np. wigilia świąt Bożego Narodzenia lub Sylwester. Płatności odnotowane po godzinie 12.00 w każdy dzień roboczy oraz płatności odnotowane w ww. dniach mogą skutkować wysłaniem przesyłki w kolejnym dniu roboczym przy wysyłce kurierem.

 

                                                                                             10.

           Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.

W przypadku płatności przelewem termin dostawy wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

          

   11.

Reklamacje Towarów - GWARANCJA I RĘKOJMIA

         Sklep nasz odpowiada wobec klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) - na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. 

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad, albo usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sprzedającego.

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną).

Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji do 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez klienta.

Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na koszt sprzedającego na adres:

KENIG Polska Sp. z o.o.

Sklep FAST BIKE
ul. Gibalskiego 2/4
91-849 Łódź
 
tel. 509 681 991

adres e-mail: kenig@kenig.pl

   

Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru.

Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta (np. dożywotnia gwarancja na ramy rowerów ORBEA) lub gwarancją dystrybutora.     

    12.

         W każdym z wymienionych w punkcie 11.  przypadków -  gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy do klienta ponosi nasz sklep.

 

    

    13.

         Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 15 dni od daty odebrania przesyłki. Wysyłka zwracanego towaru następuje w dobrze zabezpieczonej paczce. Przesyłkę Klient wysłać może Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską. Klientowi zaproponowany będzie również odbiór ze wskazanego przez klienta miejsca - firmą kurierską z którą współpracuje nasz sklep i na koszt naszej firmy.

Zwrot płatności za zakupiony towar z którego klient zrezygnował nastąpi w ciągu 10 dni od otrzymania paczki od klienta. Zwrotowi podlega pełen koszt zakupu towaru - wraz z kosztami dostawy jakie poniósł klient.

 

W przypadku zwrotu towaru kupującemu zwracamy koszty przesyłki towaru do nas,  jednak jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez nasz sklep, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

             

14.

        Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

       15.

       Polityka prywatności: informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „primal.pl”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach (jeśli klient wyraził na to zgodę) i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim (za wyjątkiem firm spedycyjnych - Poczta Polska, Siódemka i DPD - wyłącznie w celu nadania przesyłki). Każdy zalogowany klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. Więcej o polityce prywatności przeczytacie Państwo w dziale Polityka zarządzania COOKIES:  http://primal.pl/informacyjna-10.html          

 

 

Regulamin zakupów obowiązujący do dnia 24. grudnia 2014 roku:
 

 
Sklep internetowy "primal.pl" działający pod adresami www.primal.pl , www.primal.com.pl  - prowadzony jest przez firmę KENIG Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Wróblewskiego 19a zarejestrowaną pod numerem KRS 0000218609 i posiadającą nr NIP 7272633987 oraz REGON 473277896
 
Regulamin zakupów
 
   1.
        Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. 
         
   2.
       Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
   3.
        Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta w koszyku.
                                                                                              4.
       Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon - lub na życzenie fakturę VAT. 
 
                                                                                               5.
       Realizowane będą jedynie potwierdzone przez nasz sklep zamówienia . Potwierdzeniem zamówienia jest wysłanie do Klienta maila z adnotacją "w trakcie realizacji". W przypadku braku towaru, wskazanego rozmiaru lub długotrwałej niedostępności produktu - zamówienie zostanie odrzucone przez wysłanie maila do Klienta informującego o zmianie statusu na "zamówienie odrzucone".
Przed wykonaniem tej czynności dodatkowo kontaktujemy się z klientem droga mailową lub telefoniczną.
    
     6.
       Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. 
Przy płatności przelewem w kwocie powyżej 250 PLN koszty dostawy pokrywa nasza firma.
 
W przypadku przesyłek pobraniowych koszt dostawy zależy od kwoty zakupu:
  • zakup do 500 PLN dostawa Poczta Polska 25 PLN
  • zakup do 500 PLN dostawa kurierem 25 PLN
  • zakup  powyżej 500 PLN gwarantuje dostawę gratis.

Uwaga: w przypadku Poczty Polskiej wszelkie przesyłki w kwocie do 250 zł nie podlegają ubezpieczeniu.

                                                                                              7.
          Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  Warunkiem wysłania przesyłki za pobraniem jest potwierdzenie przez Klienta zamówienia przez kliknięcie linka w mailu wysyłanego z automatu sklepu bezpośrednio po dokonaniu zakupu. W przypadku zmiany warunków dostawy uzgodnionej np. mailowo lub telefonicznie  - konieczne jest mailowe potwierdzenie przez Klienta zgody na wysłanie przesyłki w innej formie - np. za pobraniem.
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie do godziny 12.00 w dniu roboczym - towar pakujemy i wysyłamy pod wskazany w zamówieniu adres.
           Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu widocznym przy koszyku zamówienia. 
                
  8.
           W przypadku zapłaty przez Klienta za towar, którego nie posiadamy na stanie i jeśli zamówienie nie zostało z ww. względów potwierdzone przez nasz sklep do statusu "w trakcie realizacji" w ciągu 24h - pieniądze zwracamy do 3 dni roboczych na wskazane przez klienta konto lub na życzenie kupującego realizujemy inne, uzgodnione zamówienie.
 
                                                                                              9.
           Po wpłynięciu płatności na wskazane przez nasz sklep konto, zamówienie Klienta zmienia status na "opłacone" - o czym Klient zostaje poinformowany w stosownym mailu. Jeśli zamówienie zostało wcześniej potwierdzone i nie zostało odrzucone, odnotowanie płatności na koncie bankowym jest równoznaczne z przygotowaniem towaru do wysyłki. Każda płatność odnotowana do godziny 12.00 w dniu roboczym oznacza wysyłkę we wskazanej w zamówieniu Klienta formie - tego samego dnia. Wyjątkiem stanowią dni robocze poprzedzajace niektóre święta obowiązujące na terenie Polski - np. wigilia świąt Bożego Narodzenia lub Sylwester. Płatności odnotowane po godzinie 12.00 w każdy dzień roboczy oraz płatności odnotowane w ww. dniach mogą skutkować wysłaniem przesyłki w kolejnym dniu roboczym.
 
                                                                                             10.
           Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.
W przypadku płatności przelewem termin dostawy wydłuża się o czas realizacji przelewu.
 
         
   11.

         Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do firmy KENIG Polska na koszt klienta reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznane będzie za uzasadnione.
    
       

    12.
         W każdym z wymienionych w punkcie 11.  przypadków -  gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy do klienta ponosi nasz sklep.
 
    
    13.
         Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  - Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki . Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar podlegający zwrotowi nie może posiadać śladów użytkowania, plam ani jakichkolwiek zapachów (perfumy, pot). Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z paragonem. Odzież posiadać musi wszystkie załączone metki. Wysyłka zwracanego towaru następuje na koszt kupującego w dobrze zabezpieczonej paczce lub przy mniejszych gabarytach przesyłki - w dużej kopercie bąbelkowej. Przesyłkę Klient zobowiązany jest wysłać za potwierdzeniem odbioru - np. listem poleconym priorytetowym za potwierdzeniem odbioru lub przesyłką kurierską.
Zwrot płatności za zakupiony towar z którego klient zrezygnował nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania paczki od klienta.
             

14.

        Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

       15.
       Polityka prywatności: informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „primal.pl”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach (jeśli klient wyraził na to zgodę) i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim (za wyjątkiem firm spedycyjnych - Poczta Polska, Siódemka i DPD - wyłącznie w celu nadania przesyłki). Każdy zalogowany klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. Więcej o polityce prywatności przeczytacie Państwo w dziale Polityka zarządzania COOKIES:  http://primal.pl/informacyjna-10.html          
        
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl