


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Nasz numer konta bankowego:
Bank Millennium S.A.
39116022020000000047512448
39116022020000000047512448
Czas realizacji zamówienia
Przybliżony czas oczekiwania na realizację zamówienia (w dniach roboczych) wynosi do 2 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Przybliżony czas oczekiwania na realizację zamówienia (w dniach roboczych) wynosi do 2 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Z doświadczenia wiemy, iż wszelkie przelewy dokonane w siedzibie banku lub przelewem elektronicznym przed godziną 10.00 rano - wpływają na nasze konto tego samego dnia. Każda wpłata odnotowana do godziny 14.00 w dzień roboczy - skutkuje wysyłką towaru tego samego dnia.
Serwis i opieka
Każdy klient naszego sklepu ma zapewnioną staranną opiekę w naszym sklepie - pomoc techniczną w obsłudze sklepu oraz pomoc merytoryczną w wyborze odpowiedniego produktu.
Na życzenie realizujemy również zamówienia telefoniczne.
Nasi specjaliści są gotowi udzielić wyczerpującej informacji na temat całego oferowanego asortymentu.
Jesteśmy grupą pasjonatów sportu i wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty zostały przez nas przetestowane.
Wszelkie różnice między produktami i wątpliwości klienta wyjaśniamy jeszcze przed zakupem - mailowo lub telefonicznie.
tel. (0048) 509 681 991
Dostępność produktów
Dostępność określa opis na stronie danego produktu. Jednak w przypadku dużej sprzedaży stacjonarnej nie jesteśmy w stanie zagwarantować stanu faktycznego - z opisem na stronie. Telefon przed zakupem jest wiążącą informacją dla klienta.
Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy zamieszczona jest w Regulaminie Zakupów oraz wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.