MARIN FOUR CORNERS czarny
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rower Marin Four Corners
Marin FOUR CORNERS 2023 niepowtarzalny, wygodny rower turystyczny z szosową kierownicą, o nieco szerszym gięciu na boki w dolnym chwycie. Idealny rower na co dzień o wielu cechach roweru MTB i niezwykłym DNA szosy oraz roweru szutrowego. Idealny wyprawowy gravel pod sakwy.
Informujemy również, że rower ten nie ma nic wspólnego z pozycją na rowerze szosowym. Bliżej mu zdecydowanie do trekkinga - a nawet roweru miejskiego - ze względu na wysoką główkę sterową oraz wysoką kierownicę - położoną nieco powyżej linii siodła. Jeśli zależy nam na wybitnie rekreacyjnej pozycji - należy kupić rozmiar większy, jeśli jesteśmy pomiędzy rozmiarami. Np. mając 180 cm wzrostu - kupujemy rozmiar L.
UWAGA: Wysyłamy rowery na życzenie w stanie fabrycznym - do złożenia w wyspecjalizowanym serwisie rowerowym.
Proszę po zamówieniu nie opłacać faktury proforma do czasu potwierdzenia dostępności przez maila OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ!
Rower po serwisie i wstępnym złożeniu wysyłamy za dopłatą 100zł na konto z uwagi na nadgabarytowe pudło w częściowo złożonym rowerze oraz konieczność kompletnego serwisu roweru.
Jeśli szukamy bardziej sportowego roweru - zawsze wybierajmy rozmiar mniejszy. Czyli przy 179 - 180 cm wzrostu - polecamy rozmiar M dla tych, którzy przyzwyczajeni są do nieco mniejszych, wyczynowych rowerów.
Krótkie wsporniki kierownicy - jak w nowoczesnych rowerach MTB - ułatwiają panowanie w terenie osobom mniej doświadczonym.
Marin Four Corner - tabela rozmiaru
Rozmiar | Idealny wzrost |
---|---|
XS | 154 - 163 cm |
S | 163 - 171 cm |
M | 171 - 179 cm |
L | 179 - 186 cm |
XL | 187 - 195 cm |
PROSIMY O TELEFON PRZED ZAKUPEM! 509681991
W przypadku rozmiarów granicznych - jeśli rower ma być przeznaczony do uprawiania sportu - zawsze wybieramy ramę mniejszą. Jeśli ma służyć do codziennego przemieszczania się - można wybrać rozmiar większy.
Specyfikacja roweru Marin Four Corners
Rama
Rama | Utilitour Double Butted CrMo, Size-Specific Wheels (XS, S = 650B, M, L, XL = 700C), New Biometric Geometry, Fender and Rack Mounts, Disc Mount |
---|---|
Widelec | CrMo, Fender, Rack, and Bottle Cage Eyelets, IS Disc Mount |
Koła
Obręcze | Marin Aluminum, Double Wall, Disc Specific |
---|---|
Piasta Tył | Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H |
Piasta Przód | Forged Aluminum Alloy, 6-Bolt Disc, 32H |
Szprychy | 14g Black Stainless Steel |
Opony | WTB Resolute, 650B/700Cx42 lub Vee Tire Co., GPVee, 700/650x40 - w najnowszych dostawach. |
Układ napędowy
Przerzutka Tył | Shimano Sora 9-Speed |
---|---|
Przerzutka Przód | Shimano Sora |
Manetki | Shimano Sora 3x9-Speed |
Korba | Shimano Sora Hollowtech II, 50/39/30T lub 50/34T |
Suport | Shimano Hollowtech II |
Łańcuch | KMC X9 |
Kaseta | Shimano HG300 9-Speed, 11-34T |
Hamulce
Hamulce Przód | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm Rotor |
---|---|
Hamulce Tył | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm Rotor |
Klamkomanetki | Shimano w/ Integrated Shifters |
Kokpit
Kierownica | Marin Butted Alloy, Compact 12º Flared Drop |
---|---|
Mostek | Marin 3D Forged Alloy |
Owijka | Marin Comfort Bar Tape, Shock Absorbing Gel Pads |
Części
Siodło | WTB Volt Sport 142 Custom |
---|---|
Sztyca | Marin Alloy |
Pedały | Trekking Platform |